DIETETYK SZCZECIN

dietetyk Justyna Bas

Dietetyk Justyna Bas ul. Santocka 18,19/13, Szczecin

dietetyk Angelika Heberlej

Dietetyk Angelika Heberlej ul. Jagiellońska 67B, Szczecin

dietetyk Anna Wolska

Dietetyk Anna Wolska ul. Jagiellońska 67, Szczecin

dietetyk Karolina Mitas

Dietetyk Karolina Mitas ul. Mączna 11C, Szczecin

dietetyk Weronika Gawrońska

Dietetyk Weronika Gawrońska ul. plac Lotników 7/3, Szczecin

dietetyk Monika Bochenko

Dietetyk Monika Bochenko ul. aleja Papieża Jana Pawła II 40/3, Szczecin

dietetyk Aneta Jasonek

Dietetyk Aneta Jasonek ul. Marii Konopnickiej 10/a, Goleniów

dietetyk Justyna Wichlińska

Dietetyk Justyna Wichlińska ul. Mickiewicza 55/55, Szczecin

dietetyk Zuzanna Janicka

Dietetyk Zuzanna Janicka ul. aleja Wyzwolenia 7, Szczecin

dietetyk Monika Magac

Dietetyk Monika Magac ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 23, Szczecin

Gwiazda regionu: Dietetyk Szczecin

Dietetyk Jakub Mauricz
Dietetyk
Jakub Mauricz
ocena dietetyka
Ocena: 0/5.00

Czym powinien charakteryzować się dobry dietetyk?

Umiejętnością słuchania i zadawania pytań, interpretacją wyników krwi oraz powiązać fakty medyczne. Naturalnie zasady dietetyki i suplementacji są również tak samo ważne.

3 krótkie porady dla osób, które chcą szybko schudnąć?

1. Spiesz się powoli, odchudzając się szybko można często bardziej się uszkodzić niż sobie pomóc. 2. Trafiaj w istotę problemu. Często tarczyca sama w sobie nie jest problemem, a insulinoporność nie wymaga stosowania metforminy lub przechodzenia na dietę niskowęglowodanową do końca życia. 3. Diagnostyka medyczna i wywiad to podstawa - poświęć czas na rzetelne wypełnienie kwestionariusza i uważnie odpowiadaj na pytania jako pacjent.

Jaki mit dietetyczny słyszysz najczęściej z ust osób odchudzających się bez pomocy dietetyka?

Tyje się od tłuszczu w diecie.

Jaką dietę polecisz osobom, które chcą szybko schudnąć przed wakacjami?

Rozsądnie zbilansowaną, uwzględniającą podstawy dietoterapii w nawiązaniu do stanu zdrowia metabolicznego i niedoborów. Redukcja tkanki tłuszczowej powinna być uwzględniona na odpowiednio długi okres umożliwiający adaptację organizmu do zmieniających się warunków. Kaloryczność nie powinna być stała, a wprowadzona w rotacji z dniami o wyższej i niższej energetyczności jak w rotacji węglowodanowej lub węglowodanowo-tłuszczowej. Kwestia składnika wiodącego pod kątem kaloryczności jest uzależniona od trybu pracy i formy aktywności fizycznej - jeżeli jest wprowadzona.

Jak powinny odżywiać się kobiety w ciąży?

Przede wszystkim pod kątem protokołu eliminacyjnego - idealnie nadaje się dieta paleo, neopaleo lub "dieta samuraja", a więc systemy żywieniowe. które pozbywają się z diety wielu czynników antyżywieniowych oraz alergenów - gluten, lektyny pokarmowe, nabiał, nasiona roślin strączkowych, a przede wszystkim cukier i chemię spożywczą.

Co spowodowało, że postanowiłaś/łeś zostać dietetykiem?

Na samym początku pasją było gotowanie, które szybko przerodziło się w dietetykę i ocenianie wpływu na to, jak żywność oddziałuje na organizm. W wieku dziecięcym mocno przytyłem przez wakacje i to stanowiło dla mnie motor napędowy do dalszych poczynań w tej profesji.


Czytaj więcej