DIETETYK SZCZECIN

dietetyk Justyna Bas

Dietetyk Justyna Bas ul. Santocka 18,19/13, Szczecin

dietetyk Anna Wolska

Dietetyk Anna Wolska ul. Jagiellońska 67, Szczecin

dietetyk Karolina Mitas

Dietetyk Karolina Mitas ul. Mączna 11C, Szczecin

dietetyk Angelika Heberlej

Dietetyk Angelika Heberlej ul. Jagiellońska 67B/Wejście od podwórka (brama wjazdowa między nr 69 i 70), obok klubu RKF, Szczecin

dietetyk Monika Bochenko

Dietetyk Monika Bochenko ul. aleja Papieża Jana Pawła II 40/3, Szczecin

dietetyk Aneta Jasonek

Dietetyk Aneta Jasonek ul. Marii Konopnickiej 10/a, Goleniów

dietetyk Justyna Wichlińska

Dietetyk Justyna Wichlińska ul. Mickiewicza 55/55, Szczecin

dietetyk Zuzanna Janicka

Dietetyk Zuzanna Janicka ul. aleja Wyzwolenia 7, Szczecin

dietetyk Jakub Mauricz

Dietetyk Jakub Mauricz ul. Śląska 52/U1, Szczecin

dietetyk Olga Pytel-Zając

Dietetyk Olga Pytel-Zając ul. Szczecińska 3/I piętro, Goleniów

Gwiazda regionu: Dietetyk Szczecin

Dietetyk Jakub Mauricz
Dietetyk
Jakub Mauricz
ocena dietetyka
Ocena: 0/5.00

Czym powinien charakteryzować się dobry dietetyk?

Umiejętnością słuchania i zadawania pytań, interpretacją wyników krwi oraz powiązać fakty medyczne. Naturalnie zasady dietetyki i suplementacji są również tak samo ważne.

3 krótkie porady dla osób, które chcą szybko schudnąć?

1. Spiesz się powoli, odchudzając się szybko można często bardziej się uszkodzić niż sobie pomóc. 2. Trafiaj w istotę problemu. Często tarczyca sama w sobie nie jest problemem, a insulinoporność nie wymaga stosowania metforminy lub przechodzenia na dietę niskowęglowodanową do końca życia. 3. Diagnostyka medyczna i wywiad to podstawa - poświęć czas na rzetelne wypełnienie kwestionariusza i uważnie odpowiadaj na pytania jako pacjent.

Jaki mit dietetyczny słyszysz najczęściej z ust osób odchudzających się bez pomocy dietetyka?

Tyje się od tłuszczu w diecie.

Jaką dietę polecisz osobom, które chcą szybko schudnąć przed wakacjami?

Rozsądnie zbilansowaną, uwzględniającą podstawy dietoterapii w nawiązaniu do stanu zdrowia metabolicznego i niedoborów. Redukcja tkanki tłuszczowej powinna być uwzględniona na odpowiednio długi okres umożliwiający adaptację organizmu do zmieniających się warunków. Kaloryczność nie powinna być stała, a wprowadzona w rotacji z dniami o wyższej i niższej energetyczności jak w rotacji węglowodanowej lub węglowodanowo-tłuszczowej. Kwestia składnika wiodącego pod kątem kaloryczności jest uzależniona od trybu pracy i formy aktywności fizycznej - jeżeli jest wprowadzona.

Jak powinny odżywiać się kobiety w ciąży?

Przede wszystkim pod kątem protokołu eliminacyjnego - idealnie nadaje się dieta paleo, neopaleo lub "dieta samuraja", a więc systemy żywieniowe. które pozbywają się z diety wielu czynników antyżywieniowych oraz alergenów - gluten, lektyny pokarmowe, nabiał, nasiona roślin strączkowych, a przede wszystkim cukier i chemię spożywczą.

Co spowodowało, że postanowiłaś/łeś zostać dietetykiem?

Na samym początku pasją było gotowanie, które szybko przerodziło się w dietetykę i ocenianie wpływu na to, jak żywność oddziałuje na organizm. W wieku dziecięcym mocno przytyłem przez wakacje i to stanowiło dla mnie motor napędowy do dalszych poczynań w tej profesji.


Czytaj więcej