?

Dlaczego kilogramy nie spadają mimo ćwiczeń i diety

Jakiś czas temu postanowiłam doszlifować swoją sylwetkę. Intensywnie ćwiczę i stosuję rozsądną dietę, jednak w kilogramach efektów nie widać. Dlaczego moja waga stoi??

Kategoria: Odchudzanie
Joanna Wasiluk (Dudziec) 06.09.17 18:34:42
Witam serdecznie,
najprawdopodobniej popełnia Pani jakieś błędy żywieniowe ale na podstawie informacji, które Pani podaje nie jestem w stanie tego określić. Jeżeli byłaby Pani zainteresowana można opisać mi na maila swój przykładowy dzień - co Pani zjada, jakie porcje, jak często są posiłki, ile czasu po przebudzeniu zjada Pani śniadania a ile czasu przed snem kolację itp. Ja chętnie zerknę i wskażę ewentualne błędy żywieniowe.
kontakt: joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
Dietetyk
Sylwia Jajuga 04.09.17 13:43:33
Witam
Aby odpowiedzieć wyczerpująco na Pani pytanie, konieczne by było przeprowadzenie szczegółowego wywiadu żywieniowego gdyż przyczyn może być wiele m.in: zbyt mała podaż kalorii w stosunku do intensywności ćwiczeń, źle dobrany trening, źle zbilansowana dieta. Istotny jest także stan zdrowia, który znacząco wpływa na utratę kilogramów. Należy także poddać się specjalistycznej analizie, gdyż brak spadku masy ciała nie oznacza, że nie zaszły tam istotne zmiany (kilogram tłuszczu jest znacznie większy objętościowo niż kilogram mięśni).
Zapraszam do kontaktu.
Sylwia Jajuga Mój Dietetyk
729996707
Agnieszka Blumczyńska 04.09.17 13:25:17
Witam, Stosowanie rozsądniej diety nie zawsze jest jednoznaczne z odpowiednim jej zbilansowaniem. Jadłospis musi uwzględniać Pani aktywność fizyczną, stan zdrowia oraz tryb życia. Zapraszam na konsultację osobiście lub online.
Pozdrawiam serdecznie.
Agnieszka Blumczyńska
Dietetyk kliniczny
"Mądre żywienie", Gabinet Dietetyki Klinicznej
https://madrezywienie.pl/
Celina Kinicka 04.09.17 13:06:32
Zapewne, albo trening jest źle dobrany, albo dieta. Odchudzanie to jest proces, w którym bardzo ważne jest indywidualne podejście. Na tak ogólnikowo zadane pytanie trudno jest odpowiedzieć. Należałoby dokładniej przyjrzeć się dokładniej, by móc zdefiniować w czym tkwi problem i oczywiście zastosować działanie zaradcze. W tym celu zapraszam na konsultację live lub online.
Karolina Bednarowicz 04.09.17 12:49:11
Dzień dobry,

brak rezultatów na wadze może być związany ze zwiększeniem masy mięśniowej (mięśnie ważą więcej niż tłuszcz). Warto kontrolować również inne parametry oprócz masy ciała (obwody, zawartość tkanki tłuszczowej). Możliwe, że w diecie pojawiają się błędy, których nie jest Pani do końca świadoma np. niewłaściwy rozkład posiłków, zbyt wysoka kaloryczność, nadmiar węglowodanów w diecie.

Zapraszam na konsultację
Centrum Dietetyczne Naturhouse
ul. Sienkiewicza 8 Koło
tel. 883 281 884
https://rezerwacje.naturhouse-polska.pl/index.php/?lokalizacja=kolo.sienkiewicza
Anna Mularczyk 03.09.17 19:55:21
Witam,utrata tylko kilogramow nie jest wymiernikiemefektow odchudzania.Nalezy diete zbilansowac pod katem kalorycznosci,zawartosci bialka,weglowodanow,mikroelementow.Istotna jest technika przygotowania posilkow i wartosci odzywczych,Dlatego polecam indywidualne spotkanie y dietetykiem w celu spersonalizowania programu odzywiania.Anna Mularczyk Olsztyn tel.48 668154541.Pozdrawiam
Anna Mularczyk 03.09.17 19:40:09
Odchudzanie,to proces ,ale warto,zdrowie jest skarbem.Zdrowa sylwetka ,to przede wszystkim szczupla sylwetka.Trzeba zadac sobie pytanie,dlaczego chce schudnac,co zyskam,a co strace.Trzeba skontaktowac sie ze specjalista prawidlowego odzywiania wcelu uzyskania prawidlowych zasad zywienia ,poznania przyczyn objadania sie niezdrowymi przekaskami.Organizm trzeba oczyscic z toksycznych zwiazkow i dozywic na poziomie komorkowym.Polecam Olsztyn,ul.Grabowskiego 23,tel.48668154541Anna Mularczyk trener odzywiania
Weronika Weremko-Oszuścik 03.09.17 13:00:44
Witam,
częstym błędem osób, które ćwiczą to jedzenie poniżej swojego zapotrzebowania. Tak! Jeśli chce się doszlifować sylwetkę to ważne jest, aby dostarczać organizmowi odpowiednią dawkę energii. Warto sprawdzić, spisując co się jadło każdego dnia, jakie dawki energii dostarcza Pani sobie, oraz jakie proporcje między składnikami występują w codziennym jadłospisie. Proszę zrobić sobie analizę składu ciała, aby sprawdzić ilość tkanki tłuszczowej oraz mięśniowej. Trenując oprócz pomiarów na wadze należy robić pomiary obwodów ciała, ponieważ zmieniający się skład ciała podczas ćwiczeń może nie być widoczny na wadze, a być odczuwalny w zmniejszających się obwodach.

Pozdrawiam
Zapraszam do poradni w Gdańsku i w Tczewie
Dieta4U www.dieta4u.pl
Weronika Weremko-Oszuścik
Paulina Szady 03.09.17 09:17:24
Dzień dobry,

Polecam oprócz standardowego pomiaru na wadze wykonywać analizę składu ciała lub przynajmniej pomiary obwodów. To da szerszy ogląd na sytuację. Jeśli faktycznie nie odnotuje Pani żadnych zmian - zalecana będzie konsultacja z dietetykiem.
Przyczyn może być bardzo dużo - od zdrowotnych (np. niewłaściwa glikemia lub zaburzenia hormonalne) po bardziej prozaiczne (np. błędy dietetyczne). Można to jednak ocenić dopiero po bardziej dogłębnej analizie.
Jeśli będzie miała Pani dodatkowe pytania - proszę śmiało do mnie pisać.

Pozdrawiam serdecznie,
Paulina Szady

PS Zdrowie
www.pszdrowie.pl
530 807 807
Katarzyna Surowiec 03.09.17 09:06:53
Witam. Myślę że waga nie jest miarodajnym narzędziem gdy w grę wchodzą treningi. Warto zaprzyjaźnić się z centymetrem i mierzyć obwody centymetrem. Tkanka tłuszczowa jest dużo lżejsza od mięśniowej i stąd może być brak spadku wagi. To wcale nie oznacza braku rezultatów. Mierzymy obwód uda i łydki, ramienia, brzuch na wysokości pępka, biodra w najszerszym miejscu. Jeśli chodzi o dietę . Co znaczy Pani przekonaniu rozsądna? Jakie samopoczucie towarzyszy Pani przy jej stosowaniu? Czy to pełnia energii i chęci do dalszych treningów czy też poczucie znużenia? Zapraszam na konsultację gdzie możemy omówić głębiej te aspekty. Również on line. Pozdrawiam Katarzyna Surowiec psychodietetyk, dietetyk, coach diet, trener personalny.