?

Co jeść, aby mieć więcej energii?

Od jakiegoś czasu walczę z nadprogramowymi kilogrami - zmieniłam swoję dietę, jem mniej i mam nadzieję, że zdrowiej. Ostatnio do diety dodałam też ćwiczenia, ale wciąż brakuje mi energii na wieczorne bieganie. Co mogę zrobić, żeby mieć więcej siły na treningi?

2017-08-03 Kategoria: Sport
Witam,

brak energii może wynikać z niewłaściwego zbilansowania diety. Warto sprawdzić czy kaloryczność diety, ilość białka, węglowodanów, tłuszczu, witamin i składników mineralnych jest prawidłowa. Należy pamiętać, że również odwodnienie organizmu może być przyczyną powstania uczucia zmęczenia. Regularne posiłki bogate w błonnik pokarmowy pozwalają na utrzymanie poziomu glukozy we krwi na stałym poziomie, co również wpływa na nasze samopoczucie. Zapraszam na konsultację dietetyczną, podczas której można dokładnie określić jakich składników brakuje w diecie i co może być przyczyną problemu.

Pozdrawiam
Karolina Bednarowicz
Centrum Dietetyczne Naturhouse Koło
ul. Sienkiewicza 8
62-600 Koło
tel. 883 281 884
e-mail: kolo.sienkiewicza@naturhouse-polska.com
https://rezerwacje.naturhouse-polska.pl/index.php/?lokalizacja=kolo.sienkiewicza
Witam serdecznie
Prawdopodobnie Pani zmęczenie wynika z tego, że zbyt drastycznie ograniczyła Pani sobie kaloryczność diety. Energi oprócz odpowiednich proporcji między węglowodanami, białkami i tłuszczami dostarczają nam przede wszystkim witaminy i składniki mineralne. Zadbać należy również o odpowiednią podaż warzyw i owoców. Dieta powinna uwzględniać Pani wiek, styl życia i ewentualne towarzyszące choroby. Zachęcam do skorzystania z usług specjalisty dietetyka, który zrobi to profesjonalnie.
Pozdrawiam serdecznie,
mgr Agnieszka Blumczyńska
Dietetyk kliniczny
https://madrezywienie.pl/
Witam serdecznie,
Podczas odchudzania bardzo ważna jest ilość kcal jaka jest spożywana. Powinna być ona dopasowana do aktualnego zapotrzebowania i uwzględniać deficyt kaloryczny. Zbyt duze zmniejszenie ilości kcal w diecie może prowadzić do zmęczenia. Bardzo ważna jest także odpowiednia ilość białka, tłuszczów oraz węglowodanów w diecie. Konkretne informacje na temat Pani diety mogłabym przekazać po przeprowadzeniu szczegółowego wywiadu żywieniowego. Pracuję zarówno w gabinecie, stacjonarnie, jak i online. Zapraszam do kontaktu!

Pozdrawiam
Karolina Bartczak
Witam. Jeżeli nastąpiła zmiana diety na zdrowszą i dołączyła Pani aktywność fizyczną a energia zamiast rosnąć spada to może być skutkiem albo nieodpowiedniej diety tzn zbyt duże ograniczenie węglowodanów w diecie, zbyt małe spożycie białka. Jeśli aktywność fizyczna została wprowadzona niedawno prawdopodobnie przeforsowała Pani organizm. Ile razy w tygodniu wprowadziła Pani treningi, jak długo trwają, jaka jest ich intensywność? Czasem warto stosować zamiennie bieganie z inną aktywnością fizyczną. Zapraszam na konsultację Katarzyna Surowiec psychodietetyk Fabryka Zdrowych Nawyków