?

Czy dieta kopenhaska jest skuteczna?

Witam. Mam siedzącą pracę i trochę odłożyło mi niepotrzebnej masy. Chcę przejść na dietę. Słyszałem o diecie kopenhaskiej, że jest krótka, ale skuteczna. Czy to prawda? Czy mogę ją stosować?

Kategoria: Odchudzanie
Joanna Wasiluk (Dudziec) 11.09.17 14:56:04
Witam serdecznie,

zdecydowanie odradzam, jest to jedna z najbardziej restrykcyjnych diet i często doprowadza do efektu jo-jo. W ten sposób zwolni Pani swoją przemianę materii. Może Pani przez ten czas stracić na wadze jednak po pewnym czasie kilogramy wrócą i to bardzo możliwe że z nawiązką Osłabi Pani również i wygłodzi swój organizm co może nieść za sobą inne negatywne skutki. Proszę nie eksperymentować tylko zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe oraz aktywność fizyczną.
Proszę zadbać o zdrową i odpowiednio zbilansowaną dietę, która dostarczy wszystkich składników odżywczych w odpowiednich proporcjach. Dieta powinna być dobrana indywidualnie i uwzględniać Pani dzienne zapotrzebowanie energetyczne. Jeżeli miałaby Pani problem z ustaleniem prawidłowego jadłospisu zachęcam do kontaktu:
tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
Dietetyk
Agnieszka Pamulanka 22.07.17 21:48:14
Nie ma sprawdzonej diety redukcyjnej dla każdego. Proszę nie sugerować się gotowymi jadłospisami, które nigdy nie przynoszą sugerowanych efektów ( nawet jeśli nastąpi redukcja później pojawi się efekt jojo lub spadek parametrów zdrowotnych). Skorzystaj z konsultacji u specjalisty - pomoże Ci stworzyć zindywidualizowany plan żywienia, który pozwoli Ci na fizjologiczną zdrową redukcję bez efektów ubocznych :)
dietetyk Dominika Pokrywka
Dominika Pokrywka 21.07.17 23:27:35
Dzień dobry! Istnieje wiele diet redukcyjnych, które zakładają szybki spadek masy ciała. Niestety szybko utracone kilogramy często wracają. Prawidłowa dieta odchudzająca powinna być zdrowa, opierać się na zasadach prawidłowego żywienia oraz być dopasowana do indywidualnych potrzeb organizmu. Efekty nie są widoczne bardzo szybko, ponieważ utrata masy ciała powinna wynosić 1-1,5/tydzień, jednak ma wiele długofalowych, pozytywnych efektów zdrowotnych. Skoro wiąże Pan przyrost masy ciała z wykonywaną pracą, to może warto byłoby na początku zmodyfikować tryb życia z nią związany. Zabierać z domu samodzielnie przygotowane zdrowe lunche/ zdecydować się na catering dietetyczny, unikać słodzonych kaw/ herbat/ napojów oraz słodyczy, batoników i słonych przekąsek. Dodatkowo przy siedzącej pracy, dobrze byłoby gdyby w czasie wolnym pojawił się ruch- można zacząć od rezygnacji z podróży autem/ komunikacją miejską na rzecz spaceru.