dietetyk Monika Czerepak

Dietetyk Monika Czerepak

Specjalizacja

Adres Gabinetu

Ten dietetyk ukrył swój adres.

Doświadczenie i kwalifikacje

certyfikat
  • Studia wyższe (magisterskie)
  • Studia podyplomowe
4 lat doświadczenia w zawodzie

O mnie

Nazywam się Monika Czerepak, jestem dietetykiem i z pełną odpowiedzialnością twierdzę, że większą część dolegliwości i chorób z którymi przyszło nam się zmierzyć, da się wyleczyć odpowiednio dopasowaną dietą i zmianą sposobu życia.
Doświadczenia z medycyną akademicką, wytycznymi i sztywnymi parametrami diagnostycznymi, pozwoliły mi dostrzec wartość medycyny holistycznej, gdzie celem jest Człowiek i jego zdrowie, a nie walka z objawami choroby. Gdzie liczy się integralność wszystkich układów w organizmie, a nie analiza jednego, dotkniętego chorobą. Gdzie konstytucja psychiczna pacjenta ma znaczenie, bo przecież radzenie sobie ze stresem i emocjami ogromnie rzutują na stan zdrowia. Nie bez znaczenia znowelizowano definicję zdrowia przez WHO: „Zdrowie to nie tylko całkowity brak choroby, czy kalectwa, ale także stan pełnego, umysłowego i społecznego dobrostanu”.

Rola dobrego dietetyka to nie tylko pisanie jadłospisów, ale prowadzenie pacjenta, bombardowanego ogromem sprzecznych informacji na temat żywienia, profilaktyki zdrowotnej, diagnostyki i leczenia.

Posiłek dietetyczny to nie głodówka, a zmiana produktów żywnościowych. Dietetyk to przewodnik, a nie „szef”. Dietetyk to przede wszystkim ktoś zaufany, kto poprowadzi i pokaże jak iść.

Zmiana nawyków żywieniowych i wprowadzenie spersonalizowanej diety to: lepsze samopoczucie, większa energia, lepsza kondycja psychiczna i fizyczna, zniesienie objawów chorób przewlekłych, leczenie przyczynowe, optymalizacja organizmu, zwiększenie motywacji do różnych działań.

Podczas współpracy z dobrym dietetykiem, osoba korzystająca z jego usług, podąża swoją własną drogą, a nie trzyma się utartych szablonów, co pozwala na efektywne odchudzanie, efektywną dietoterapię i bardzo dobre rezultaty pracy obu stron.

Informacje dodatkowe

• Parking dla klientów
  • Wizyty online

Kalendarz