DIETETYK KRAKÓW

dietetyk Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas ul. Bronowicka 11/4, Kraków

dietetyk Sonia Walla

Sonia Walla ul. Zwierzyniecka 14/4, Kraków

dietetyk Sonia Walla

Sonia Walla ul. plac Na Groblach 22, Kraków

dietetyk Grzegorz Wrona

Grzegorz Wrona ul. Chrzanowska 17, Wola Filipowska

dietetyk Sylwia Turczyńska

Sylwia Turczyńska ul. Białoprądnicka 22B/26, Kraków

dietetyk Małgorzata Białokur

Małgorzata Białokur ul. Szlak 28/15, Kraków

dietetyk Gabriela Nowakowska

Gabriela Nowakowska ul. Kościuszki 31/36 G / 6, Wieliczka

dietetyk Magdalena Bugaj

Magdalena Bugaj ul. Odona Bujwida 8/1, Kraków

dietetyk Maciej Wielgosz

Maciej Wielgosz ul. Bohdana Zaleskiego 23/3, Kraków

dietetyk Patrycja Nowobilska

Patrycja Nowobilska ul. Bohdana Zaleskiego 34/3, Kraków

Gwiazda regionu: Kraków

Dietetyk Marzena Wacław-Pazera
Marzena Wacław-Pazera
ocena dietetyka
Ocena: 0/5.00

Czym powinien charakteryzować się dobry dietetyk?

Dobry dietetyk powinien przede wszystkim być skuteczny, to znaczy powinien umieć ułożyć taką dietę, która przyniesie oczekiwane rezultaty bez efektu jojo, biorąc pod uwagę preferencje smakowe, umiejętności kulinarne, oraz możliwości finansowe pacjenta. Oczywiście powinien przy tym posiadać szeroką wiedzę w zakresie swojej dziedziny, być miłym i uprzejmym.

3 krótkie porady dla osób, które chcą szybko schudnąć?

1. Zacznij dzień od obfitego, pełnowartościowego śniadania, to pobudzi metabolizm. 2. Posiłki w ciągu dnia rozplanuj w ten sposób, by wieczorem nie nachodził Cię wilczy głód, dzięki temu Twój organizm nastawi się na spalanie a nie gromadzenie tłuszczu. 3. Zrezygnuj ze słodzonych napojów, są one bowiem bombą pustych kalorii i przyczyniają się do powstawania cukrzycy typu II.

Jaki mit dietetyczny słyszysz najczęściej z ust osób odchudzających się bez pomocy dietetyka?

"Jedząc mało schudnę". Gdyby tak było nie mielibyśmy efektu jojo i osób będących całe życie na diecie, nie potrafiących skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów. Nie od dziś wiadomo, że spożywanie zbyt małej ilości kalorii spowalnia metabolizm, a nam przecież chodzi o to by był on maksymalnie rozkręcony, tak aby organizm potrafił spalać tłuszcz dostarczony w pożywieniu oraz ten zgromadzony na udach i brzuchu. Dlatego nie należy patrzeć na to ile się je, ale na to co się je, gdyż na równi z sobą nie sposób postawić 300 kcal pochodzących z jednego pączka z górą 500g brokuła na talerzu w towarzystwie 150g grillowanego fileta z indyka.


Czytaj więcej