KRAKÓW

dietetyk Sonia Walla

Sonia Walla

Adres: Zwierzyniecka 14 / 4 Kraków
dietetyk Sonia Walla

Sonia Walla

Adres: plac Na Groblach 22 Kraków
dietetyk Małgorzata Białokur

Małgorzata Białokur

Adres: Szlak 28 / 15 Kraków
dietetyk Magdalena Bugaj

Magdalena Bugaj

Adres: Odona Bujwida 8 / 1 Kraków
dietetyk Maciej Wielgosz

Maciej Wielgosz

Adres: Bohdana Zaleskiego 23 / 3 Kraków
dietetyk Patrycja Nowobilska

Patrycja Nowobilska

Adres: Bohdana Zaleskiego 34 / 3 Kraków
dietetyk Sylwia Pasińska-Skowron

Sylwia Pasińska-Skowron

Adres: Szczodrkowice / 220a Szczodrkowice
dietetyk Natalia Kuczmierczyk
Adres: Zakątek 13 Kraków
dietetyk Klaudia Buczek

Klaudia Buczek

Adres: Zwierzyniecka 14 / 4 Kraków
dietetyk Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

Adres: Bronowicka 11 / 4 Kraków

Gwiazda regionu: Kraków

Marzena Wacław-Pazera
ocena dietetyka
Ocena: 0/5.00

Czym powinien charakteryzować się dobry dietetyk?

Dobry dietetyk powinien przede wszystkim być skuteczny, to znaczy powinien umieć ułożyć taką dietę, która przyniesie oczekiwane rezultaty bez efektu jojo, biorąc pod uwagę preferencje smakowe, umiejętności kulinarne, oraz możliwości finansowe pacjenta. Oczywiście powinien przy tym posiadać szeroką wiedzę w zakresie swojej dziedziny, być miłym i uprzejmym.

3 krótkie porady dla osób, które chcą szybko schudnąć?

1. Zacznij dzień od obfitego, pełnowartościowego śniadania, to pobudzi metabolizm. 2. Posiłki w ciągu dnia rozplanuj w ten sposób, by wieczorem nie nachodził Cię wilczy głód, dzięki temu Twój organizm nastawi się na spalanie a nie gromadzenie tłuszczu. 3. Zrezygnuj ze słodzonych napojów, są one bowiem bombą pustych kalorii i przyczyniają się do powstawania cukrzycy typu II.

Jaki mit dietetyczny słyszysz najczęściej z ust osób odchudzających się bez pomocy dietetyka?

"Jedząc mało schudnę". Gdyby tak było nie mielibyśmy efektu jojo i osób będących całe życie na diecie, nie potrafiących skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów. Nie od dziś wiadomo, że spożywanie zbyt małej ilości kalorii spowalnia metabolizm, a nam przecież chodzi o to by był on maksymalnie rozkręcony, tak aby organizm potrafił spalać tłuszcz dostarczony w pożywieniu oraz ten zgromadzony na udach i brzuchu. Dlatego nie należy patrzeć na to ile się je, ale na to co się je, gdyż na równi z sobą nie sposób postawić 300 kcal pochodzących z jednego pączka z górą 500g brokuła na talerzu w towarzystwie 150g grillowanego fileta z indyka.


Czytaj więcej